Jak podat stížnost

Jak podat stížnost

  • Kdokoliv má právo podat stížnost na kvalitu nebo způsob poskytování aktivity Rehabilitační asistence.
    Stížnost může být podána písemně nebo ústně i telefonicky, s podpisem či anonymně. Uvede-li
    stěžovatel přání zachovat mlčenlivost o své totožnosti před dalšími osobami, bude mu
    vyhověno.
  • Osobou pověřenou pro přijímání stížností je pracovník aktivity Rehabilitační asistence, či
    vedoucí Střediska VÝZVA, který rovněž zodpovídá za vyřízení stížnosti.
  • Každá stížnost bude řádně prošetřena komisí ve složení:
    - vedoucí Střediska VÝZVA
    - pracovníkem Rehabilitační asistence
    - v případě potřeby může být přizván také právník nebo psycholog
  • Stěžovatel obdrží vyrozumění o vyřízení stížnosti písemně nebo ústně do 30 kalendářních dnů.
    V případě písemného vyrozumění je možno výsledek řízení probrat také ústně.
  • Stěžovatel má možnost nechat se při vyřizování stížnosti zastupovat nezávislým zástupcem dle
    svého výběru, a to jak fyzickou, tak právnickou osobou (např. příbuzným, přítelem, občanskou
    poradnou apod.)
  • V případě, že má stěžovatel omezení komunikační schopnosti (např. je neslyšící, cizí národnosti
    apod.), je organizace povinna přizvat k vyřizování stížnosti nezávislého tlumočníka.
  • V případě podání stížnosti na pracovníka aktivity je zodpovědnou osobou pro přijetí a vyřízení
    stížnosti předseda Centra pro rodinu a sociální péči z. s., Bc. Marek Schneider.
  • Stěžovatel má právo se odvolat proti vyřízení stížnosti. Odvolání musí být adresováno
    předsedovi Centra pro rodinu a sociální péči z. s., Kostelní náměstí 3172/1, 702 00 Ostrava, Bc.
    Marku Schneiderovi.
  • V případě nespokojenosti s vyřízením stížnosti se stěžovatel může dále obrátit na kterýkoliv
    nezávislý orgán.
    Zájemci o aktivitu jsou o možnosti podat stížnost informováni v rámci jednání se zájemcem o aktivitu.
    Pravidla pro vyřizování stížností jsou k dispozici k nahlédnutí každému zájemci v metodice aktivity
    Rehabilitační asistence, která je uložena ve Středisku VÝZVA na ulici Syllabova 3039/19e, Ostrava-
    Vítkovice. S těmito pravidly jsou seznámeni i noví zaměstnanci.
    Připomínky k poskytování aktivity může každý klient aktivity sdělit osobně či písemně, a to přímo na
    akcích pořádaných aktivitou formou formuláře zpětné vazby. Toto lze provést také elektronickou
    formou, písemnou nebo ústním sdělením.

Spolupracujeme

Všichni partneři

Buďte první v obraze!

Přihlášení k odběru novinek

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů.